30-40 km megtétele után a kocsi elkezd erőtlen lenni és elkezd lassulni és néha le is áll

Kérdés

Sziasztok! Szeretném megkérdezni kinek mi a tapasztalata a 308 1.6 vti vel. Olyan problémám van vele hogy 30 40 km megtétele után a kocsi elkezd erőtlen lenni és elkezd lassulni és néha le is áll. Mikor újra indítani szeretném hol elindul hol nem. Kiolvastam és a következőket írta: véletlen szerű egy vagy több hengernél gyújtás kimaradás, vezérműtengely és a főtengely nincs pozícíóban. Amit megnéztem illetve cseréltem benne: vezérműlánc és vezetősinek feszítőpatron meg az alsó lánckerék, az okos kerekeket nem cseréltem a vezérlést beállítottam külön megvettem hozzá a szerszámot. Szolenoid szelepeket is kiszedtem kitakarítottam a pici szűrőket is. Új olyan meg minden. A kocsi sajna még mindíg ugyan azt produkálja mint előtte. Ha valaki tapasztalt ilyen jelenséget és tudta orvosolni a hibát az megírná nekem h még mit lehetne vele kezdeni? Köszönöm h végig olvastad.

folyamatban 0
Pityu 4 év 3 Válasz 0

Válasz ( 3 )

  1. Sajnos a Peugeot okhoz nem mindenki ért

  2. Na Pityu orvosolható a dolog. Vezérműlánckészletet kell cserélni nos levan a gondod egy darabig. Párat már cseréltünk és nincs gond. Elnyúlik a lánc és irja a pozíciot h nincs a helyén. Gondolom világit a motorkontroll mellé. 500€ a mutatvány eredeti peugeotos cuccokkal. Ha kell vlmi hozzà tudok adni. Üdv

  3. Sajnos igen ez a szar BMW motor mindenre hepciázik. Első és legfontosabb mi a márkája a vezérlésnek mert a gyárin 1-2 éve változtattak hogy jobban bírja a gyűrődés de ezt az utángyártók nem követik sajna,100%hogy pontosan jelen van a vezérles? Következő hogy ezeket sajna vezérlés csere után tanítani kell egy gyári szintű diag programmal mert ha nincs betanítva csinálja a fasságait és megnyújtja az új láncot. Gyújtás kimaradást ír hibának vagy égés kimaradást?

Válaszolj erre a kérdésre