Motortartó bak csere után az alapjárati remegés megmaradt

Kérdés

Hali! Tegnap kicseréltem az összes motortartóbakot. Csillapodott a rezgés, leállításnál már csak egy minimálisat ráz, viszont alapjárati remegés megmaradt, meg egy minimális rezonancia alacsonyabb fordulaton. Az alsó billenésgátlót két féle képpen is lehúztam, egyszer megemelt váltóval, meg egyszer járó motornál lelazítottam és újra meghúztam. Az utóbbi segített egy kicsit de nem lett sokkal jobb. A motor levett olajsapkával ugyan úgy klattyog, ha lehúzom a vákuum csövet akkor a nyomásszabályzónál van vákuum, csak lehet nem elég és nem csillapítanak a vákuumos bakok? Vagy esetleg haldoklik a vákuumszivattyú? Vagy kell egy kis idő mire bepuholnak? Egyébként meyle az összes bak, a vákuumosból ki vannak csiszolva a volvo feliratok.

folyamatban 0
Viktor 4 év 5 Válasz 0

Válasz ( 5 )

  1. Én úgy tudom fel fog puhulni az új bak 👌

  2. Szia nàlam is ez volt!, a toronynàl levö tartóbak vitte àt a remegést. Ott kelett àlitani+ a felsö tartóbak. Ha ezt beàllitod jól kiràly lesz!!

  3. Nekem rossz vákuumszivattyú volt azért kluttyogott vákuum is csak szakaszosan volt benne, kicseréltem és sokkal simábban jár. Leállításnál sem rúg olyan nagyot a motor. Vegyél egy egyszerű vákuum műszert és rögtön mutatja. 👍

  4. ha rezeg az nem baj, ha nem, akkor tudod, hogy kopottak

  5. Tapasztalatom szerint a felső nyomatéktámasz miatt nagyon tud zörögni. Az intercars forgalmaz tedgum gyártmányú gumibetétet. Nekem bevált, jó puha és nem törik mint a ropi. A fiaméba volt valami kitudja milyen utángyé, ugy tördeltem a gumit mint a kalácsot amikor cseréltem.

Válaszolj erre a kérdésre