Volvo V70 Mk2 Tdi nem akar elindulni, amikor indítani próbáltam kb 3-4 féle hibakódot dob ki
Sziasztok! Lett egy kis problémám a kocsival! V70 Mk2 Tdi. A múlt héten kb 600 km megtétele után a kocsi nem volt hajlandó beindulni! Rendszeresen járok ennyit vele egyhuzamban! (munkahely miatt) Amikor indítani próbáltam kb 3-4 féle hibakódot dobott ki! És a képen bekarikázott alkatrész folyamatosan kattogott! Majd reggel, kb 6-7 óra múlva újra próbáltam indítani, és gond nélkül elsőre indult! Se hibakód se kattogás! De ahogy eléri a kb 90 fokot újra indítási problémák vannak! De viszont meg nem áll a kocsi! Szóval hidegen szépen indul és talán kimegy a világból is?! De melegen nem hajlandó indulni! Valami tipp esetleg?
Válasz ( 7 )
Laikuskent azt mondanám hogy főtengely vagy veztengely jeladó. Az szokott szarakodni ha bemelegdzik az otó.
De az a bekarikázott dolog egy nyomás szabályzó szelep…
Egy diagot mindenesetre megérne a dolog
Főtengely jeladó.
Mindenképp elviszem majd diagnosztikára! Most jelenleg Tirolban vár rám a kocsi! Remélem haza is visz majd?!
az nyomasszabalyozo szelep , attol meg megy a kocsi, max safe mode-ban
Főtengely jeladó hiba esetén is veztengelyt ír. Megjártam már…..
Nekem vezérműszíj szakadás elött csinált ilyet
Emlékeim szerint turbonyomas szabàlyzó a karikázott. Van ott még egy kb ugyanolyan szelep a lámpa fele es egy hengeres kialakitasu kicsit nagyobbacska. Mindhárom ossze van kotve vakumcsovekkel es a fekrasegitotol megy a csovezes a szelepeken at a turbora,toltocsore,motorbakokra(asszem 2db vákumos). Ha ott van tomitetlenseg vagy elektromos csati hiany az okozhatta a kattogast(de ettol még indulna)-fekpedalod nem kemenyedik fel pár óra állás után?Adagolód milyen állapotban van amúgy?ettol lehetne melegen nehezkes vagy képtelen indulas.. vagy valami CEM hiba?mindenesetre ha nem indul,vedd le az akkusarut 5percre es probald ujra 😉